Aikuisille

Terve Ja Toimiva Keho

Osteopatia sopii moneen vaivaan.

Hoidan monenlaisia vaivoja ja monen eri ammattiryhmän ihmisiä. Tyypillisimmät vaivat ovat selkäkivut sekä niska- ja hartiaseudun kiputilat. Hoidan myös hermoston toimintahäiriöitä, kuten puutuneita ja tunnottomia käsiä sekä huimausta. Migreeniin, päänsärkyyn ja leukanivelen alueen ongelmiin osteopatia toimii myös hyvin. Oli vaivasi mikä tahansa, vastaanotollani pyrimme jäljittämään vaivan perimmäisen syyn. Tämän vuoksi varsinaisen oirekohdan lisäksi hoidamme koko kehoa, emme vain oirehtivaa kohtaa.

Palautumisen ja henkisen hyvinvoinnin tukena

Vastaanotolleni hakeudutaan myös muiden ongelmien vuoksi, kuten unettomuuden, masennuksen, toiminnallisen vatsavaivojen ja liiallisen stressin vuoksi. Aktiivisesti liikkuvat ja urheilijat puolestaan huollattavat kehoaan osteopatian keinoin. Osteopatia on parhaimmillaan itsestään huolehtivat ihmisen terveyden yksi osa-alue. Säännöllinen hoito ylläpitää ja edistää terveyttä ja ennaltaehkäisee vaivojen syntymistä. Entistä useampi asiakkaani käy vastaanotollani ilman varsinaista vaivaa tai kipua.

Valmistaudu hoitoon tullessasi olemaan vähissä vaatteissa. Osteopaattinen käsittely onnistuu parhaiten alusvaatteisillaan tai yhden vaatekerroksen läpi.

Useampi hoitokerta varmistaa hoidon tuloksellisuuden

Ensikäynnillä on mahdollista lievittää akuutteja vaivoja, mutta vaivan pidempiaikaiseksi paranemiseksi suosittelen useampaa hoitokäyntiä. Pitkäaikaissairaudet tarvitsevat lähtökohtaisesti aina useamman tapaamisen. Jos työsi tai harrastuksesi rasittaa kehoasi säännöllisesti, toimii osteopatia huoltavana käsittelynä. Tällöin osteopatia kannattaa pitää säännöllisesti mukana kalenterissa.

Ajavaraus

Hinnat